tiistai 14. lokakuuta 2014

Tyypilliseen tapaan!

Niinkui otsikko sanoo, nii mä osallistun taas kerran viime tingassa paskiksen haasteeseen! :)
Nytkin oon jo kortin tehnyt viikonloppuna, mutta postaus jäi nyt tälle päivälle... Mihin ne päivät mukamas näin sit menee...

 Paskiksessa oli kuvahaasteena.
Teekuppi.
Oon käynyt kovasti kurkkimassa muidenkin kortteja. Ja voi että mihin ihanuuksiin oon törmänny. 
Tuo sininen kuluneisuus/rosoisuus on aivan ihanaa. Itse en vain sitä omaa korttiin saanut! :(

Kuvasta itselleni tuli mieleen ekana teekuppi ja sitten turkoosi. Ja sitten aloin miettimään et jotaihan pitää olla teen kans tarjolla, joten sitten tuli muffinssit mieleen! :)

Jonkinmoisen aikaansaannoksen sitten sain!

6 kommenttia:

  1. Ihanan raikas ha iloinen kortti! Tästä tulee tällainen vannoutunut teeihminen hymytuulelle.

    VastaaPoista
  2. Teekortti on kiva.Iltaisin minäkin nautin kupillisen tai pari rauhoittavaa teetä
    :) Muffinssi kruunaa kortin
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taidan nauttia vain enemmän noita muffinsseja kuin teetä! :D Harvoin tulee tee juoduksi.

      Poista

Kiitos, kun jätit kommentin käynnistäsi! <3